Stran ni prikazana pravilna, saj brskalnik ne omogoča Javascripta!

Izdelava spletnih strani


 


Kvalitetna izdelava spletnih strani temeljna lastnost predstavitve vašega podjetja v spletu. Zagotovimo vam lasten, po meri narejen CMS, ki je hkrati varen in preprost. Omogoča preprosto urejanje spletnih vsebin, poskrbimo pa tudi za sodoben, privlačen in prilagodljiv design oz. izdelavo mobilne spletne strani.

Ponujamo kvalitetno izdelavo ali nadgradnjo spletnih strani. Poskrbimo tudi za vzdrževanje in optimizacijo vaše spletne strani, za boljš uvrstitev v največjih iskalnikih. Lahko tudi skrbimo za njeno nemoteno delovanje. Delamo kakovostno in s strankami gradimo dolgoročno sodelovanje.

Uporabljamo različne tehnologije in frameworke: JS, Jquery, angular.js, PHP, Sass, Susy, Neat, Processwire, Wordpress,..

 

Ponujamo več kot izdelavo strani!

 

Zakaj posodobiti spletne strani in na kaj moramo biti pazljivi pri izdelavi novih?

Google je 21. aprila 2015 pričel uvajati spremembe prikaza rezultatov iskanj, ki jo je napovedoval že nekaj let. Med tržniki je bilo še vedno precej nejasnosti glede dejanskih posledic, mediji pa so ta dan poimenovali kar “mobilegeddon”.

Dne 15.10. 2016, je Google sprejel še en pomemben ukrep. Google načeloma različnim uporabnikom prikazuje drugačne zadetke pri iskanju po istih ključnih besedah, ker upošteva tudi njihovo lokacijo, pretekla iskanja in ostale podatke. Toda ne glede na napravo, na kateri iščemo, so bili rezultati vedno enaki, ker so se črpali se iz iste baze po istem algoritmu. To ne bo več veljalo, sporočajo iz Googla. Odslej bo rezultate iskanja prikazoval različno na namiznih računalnikih in mobilnih napravah. Začel bo uporabljati ločena algoritma za rangiranje spletnih strani. 

Google spoznava, da mobilne naprave predstavljajo čedalje večji del trga, čemur mora slediti tudi razvoj, to je razumljivo, saj je že lanskega oktobra število iskanj z mobilnih naprav preseglo število tistih z osebnih računalnikov - okrog 100 milijard na mesec jih je skupaj.  Napredek pri prepoznavanju govora, projekt Accelerated Mobile Pages in podobno so logične posledice.

V naslednjih mesecih pa se obeta izjemno velika sprememba na tem področju. Google je dejal, da bo primarni (trenutno edini) indeks po novem namenjen iskanju z mobilnih naprav. To seveda pomeni, da bo še pomembnejša postala postavitev in splošna prijaznost strani do mobilnih naprav. Iskalne zadetke na osebnih računalnikih pa bodo odslej črpali iz novega, sekundarnega indeksa, ki se po Googlovih besedah ne bo posodabljal tako pogosto kot primarni. Končuje se torej obdobja enega indeksa - svetova sta dva, namizni in mobilni, zato bodo takšni tudi rezultati iskanja.
 

Ste že opazili kakšne spremembe med prikazom vaših zadetkov?

Preverite, če to vpliva tudi na vaše podjetje in kako zmanjšati škodo, če boste v sčasoma opazili viden upad obiska na svoji spletni strani. 

Google v svojem prikazu iskalnih rezultatov upošteva nov kriterij – mobilno prilagojenost spletne strani. Google je sicer že pred to uvedbo ocenjeval spletne strani in določal, ali so prilagojene za mobilne uporabnike.

Spletne strani so ocenjene po načelu je ali ni. Ali so uporabne na mobilnih napravah ali pa niso. Faktor, ki določa to je, če se vsebina na spletni strani prilagaja različnim velikostim oken brskalnika v napravah v katerih se prikazuje. Sprememba sicer vpliva samo na iskanje na mobilnih napravah, je pa to odslej postal primarni indeks, ki se bo bolj pogosto posodabljal.

Sprememba rezultatov se je leta 2015 začela uvajati postopno, ter je vplivala samo na mobilne telefone. Iskanje na tablicah je ostalo enakovredno temu iz namiznih računalnikih, ko pa iščemo spletne strani na telefonu, Google poskrbi, da nam prikaže čim manj neuporabnih rezultatov.
 

Ali je vaša stran ocenjena pozitivno ali negativno, lahko preverite na 2 načina:

Vnesite vaš spletni naslov v Googlov sistem za preverjanje mobilne skladnosti. Ali pa poiščite lastno podjetje na mobilniku. Če je vaša spletna stran ocenjena pozitivno, se bo pod naslovom strani s sivo barvo izpisalo “Za mobilne naprave”.
 

Kakšen vpliv ima iskanje na mobilnih napravah?

Če ste prejeli negativno oceno, boste najverjetneje imeli težave s prikazi v iskanju na mobilnih napravah. Na teh je odstotek iskanj po analizah Googla že lani presegel te iz namiznih računalnikov - v številki to predstavlja več kot 100 milijard. To pomeni, da, z uporabo mobilnih napravah iščemo (v povprečju) že več kot na računalnikih, vendar pa si med rezultati  ogledamo manj strani med tistimi, ki jih iskalnik ponudi. Je sploh še potreben dodaten komentar o pomembnosti visoke uvrstitve med rezultati mobilnega iskanja?

Če bodo iskali vaše podjetje po imenu ali blagovni znamki, obstaja velika verjetnost, da se bo vaša blagovna znamka, blog ali dejavnost še vedno pojavila zelo visoko ali celo na samem vrhu rezultatov. Izgubili boste pa obiske, ki v iskalniku opisujejo težavo, ki jo vaš izdelek rešuje – prav to pa je pomembna marketinška strategija, ki skrbi za nove potencialne stranke. 
 

Kakšna spletna mesta so prilagojena za mobilno uporabo?

Obstajajo trije pristopi, ki jih Google ocenjuje kot ustrezne:

Odzivne (prilagodljive) spletne strani: so spletne strani so strani, ki se prilagajajo različnim velikosti zaslona. To je trenutno to najpogostejši in najbolj priporočen pristop za zagotavljanje spletne prisotnosti, saj ena sama stran ponudi prilagojeno izkušnjo za veliko število naprav z različnimi ločljivostmi zaslonov. Take spletne strani so pripravljene tudi na spremembe v prihodnosti, saj se lahko dinamično prilagajajo zaslonom, ki danes še ne obstajajo.

Dodatne mobilne strani: so popolnoma ločena spletna mesta od namizne spletne strani, ki so posebej oblikovane za mobilne naprave. Googlov algoritem zazna napravo, iz katere uporabnik dostopa in obiskovalca usmeri na pravo stran. Takšne strani, so zahtevnejše za vzdrževanje, saj moramo hkrati vnašati dvojne vsebine. Problem pa nastane tudi, ko nekdo deli povezavo do vaše primarne (ali mobilne) strani. V tem primeru bo obiskovalec povezave dostopal  le do ene od teh strani, ne glede na to, s kakšne naprave je do povezave prišel.

Dinamično podajanje vsebine: je kombinirana rešitev. Spletno mesto v tem primeru zaznava napravo, iz katere obiskovalec dostopa. Ponudi mu popolnoma prilagojene vsebine v obliki, ki njegovi napravi ustrezajo. Težava je v implementaciji takšnega pristopa in višjih zahtevah pri vzdrževanju, nastajajo pa tudi napake v zaznavanju in napačnem prikazovanju.
 

Kaj lahko storimo sami?

Googlovo načelo je, da iskalcem ponuja koristno vsebino in čim boljšo uporabniško izkušnjo, ki jim bo omogočila, da v najkrajše, času pridejo do najboljših informacij. Ko si ogledujete spletno stran, kateri bi radi izboljšali položaj, se postavite v kožo v kožo obiskovalca. Če menite, da obiskovalcu informacije, ki so objavljene na njej ne koristijo najbolje, imate najbrž prav. Zelo verjetno je, da se z vami strinja tudi Google. To pomeni, da vas bo prestavil na drugo ali tretjo stran iskalnih rezultatov, kjer vas bo našla le peščica ljudi.

Osnovna stran

že od 249

Osnovna stran: kontaktni obrazec, CMS za urejanje vsebine, do 5 podstrani.

Zahtevna stran

že od 399

Zahtevna stran: 2 dodatna modula, CMS za urejanje vsebine, do 15 podstrani, mobilna verzija.

Napredna stran

že od 699

Naprednejša stran : 3 dodatni moduli, 2 dodatna jezika. CMS za urejanje vsebine, do 20 podstrani, mobilna verzija.

Kontakt


Matjaž Prijatelj A.MIGO s.p.
Med ogradami 40, 5250 Solkan
Slovenija

Tel: 040 241 551
Email: info@a.migo.si
Davčna številka: 31996396
Davčni zavezanec: NE
TRR: SI56 1010 0005 4163 146