Stran ni prikazana pravilna, saj brskalnik ne omogoča Javascripta!

Spletni marketing


Kaj je spletni marketing?

Spletni marketing se nanaša na nabor zmogljivih orodij in metodologij, ki se uporabljajo za promocijo izdelkov in storitev prek interneta. Vključuje širši spekter tržnih elementov, kot tradicionalno trženje, zaradi dodatnih kanalov in tržnih mehanizmov, ki so na voljo na internetu. Spletni marketing poznamo tudi kot internetni marketing,  digitalni marketing ali iskalniški marketing (SEM). V podjetje lahko prinese koristi, kot so kot so: potencial rasti podjetja, zmanjšanje stroškov, izboljšanje komunikacije, boljši nadzor, izboljšano storitev za stranke in konkurenčno prednost. 

Obstaja veliko podkategorij spletnega trženja, med najbolj pomembne spadajo te:

Plačljiva optimizacija spletnih strani (SEM) - natančna izboljšava procesa optimizacije, vanjo spada:
  -  Optimizacija spletnih strani (SEO) - proces, ki vpliva na vidnost spletne strani ali spletne strani v neplačanih rezultatih iskalnika.
  -  Plačano oglaševanje na klik (PPC) - večina socialnih omrežij omogoča ustvarjanje oglasov, ki jih vključujejo med svojo vsebino, omogočajo vam, da proti plačilu usmerijo naključnega obiskovalca na vašo spletno stran.
Vsebinski marketing - bogate vsebine, ki prepričajo kupca pri izbiri produkta.
Email marketing - oglaševanje na email naslove.
Marketing družbenih omrežji - uporaba enega ali več družbenih omrežji (npr. twitter, facebook, google+, instagram, youtube,...) za sodelovanje s strankami.
Partnerski marketing - partnerske strani promovirajo proizvode ostalih partnerjev.

 

Spletni marketing je vsako prizadevanje za širjenje besede o vašem podjetju, ki uporablja internet, da doseže ljudi.


Spletna stran

Vaša spletna stran je osrednji element spletnega marketinga. Sodobna spletna stran, bi morala biti očem prijazna,ter polna koristnih informacij in bogatih vsebin. Brez tega, je oglaševanje neučinkovito. Prodaja mora na vaši spletni strani že zaživeti, šele nato jo lahko z uporabo različnih tehnik povečevanja obiska izboljšamo.

Spletno oglaševanje

Spletno oglaševanje je sestavljeno iz slikovnih, besedilnih ali video oglasov, ki se nahajajo na  zakupjenem oglaševalskem prostoru.

Prednost spletnega oglaševanja pred klasičnim je v tem, da lahko izberemo ozko določeno ciljno vsebino ljudi. Z pravilnim oglaševanjem izberemo čimbolj potencialne kupcev ter se izognemo splošnim ljudem, zato je tudi cena spletnega oglasnega prostora zaenkrat nižja od oglasnega prostora v tiskanih medijih.

Največja slabost predtavlja le določen odstotek ljudi, ki še vedno ne uporablja interneta vsakodnevno. Če med vašo ciljno skupino spada veliko takih, se preprosto morate odločiti za klasično oglaševanje, saj v nasprotnem primeru velik del vaše ciljne populacije odpade.

Email marketing

E-mail marketing je ob pravilni uporabi lahko učinkovito oglaševalsko orodje. Paziti moramo, da spoštujemo zakonske in etične omejitve. V marketinški strategiji opredelimo cilje in način izvedbe, pri tem si pomagamo tudi z naslednjimi vprašanji:

Kako bomo pridobili e-mail naslove in kdo so naši naslovniki?
Kakšna bo bo vsebina e-mailov in kako pogosto jih bomo pošiljali?
Bomo uporabili tudi kakšno drugo pospeševanje prodaje?
Kakšna bo grafična oblika e-mailov in kako bomo merili uspešnost kampanje?

Iskalniški marketing (SEM)

Iskalniški marketing, je del spletnega marketinga, ki se osredotoča na spletne iskalnike.

Večina obiskovalcev spletnih strani obišče našo spletno stran s pomočjo iskalnika – najbolj znan je Google. Če je naša spletna stran že sedaj prikazana visoko med zadetki po pričakovanih ključnih besedah, to pomeni da je že dobro optimizirana za spletne iskalnike (SEO). V nasprotnem primeru moramo izboljšati spletno optimizacijo ali iskalnikom plačati za oglaševanje.

Najpogostejši način oglaševanja na spletnih iskalnikih je oglaševanje na klik (PPC), ko za oglas plačamo le takrat, ko potencialni kupec dejansko odpre oglas, ki ga preusmeri na željeno spletno stran. Oglaševanje na iskalnikih je postalo zelo pomemben del spletnega marketinga, saj je najbolj ciljno usmerjena oblika oglaševanja kar jih trenutno obstaja.

Na vašo spletno stran bo z oglaševanjem na Googlu prišlo veliko potencialnih kupcev, ki jih morate tam tudi čimveč časa obdržati. Če želimo da bodo stranke ostale več časa na naši spletni strani, ter se tudi odločile za nakup, je pomembno, da je spletna stran lepega videza in vsebinsko polna.

Marketing družbenih omrežji

marketingom socialnih omrežij izberemo omrežja primerna našemu podjetju ter razvijemo strategijo nastopa na njih. Pomembno je da izhajamo iz strategij, ki jih je opredelil spletni marketing. V tem pruimeru bo ciljno oglaševanje na socialnih omrežjih kot je Facebook doseglo svoj namen.

Vsebinski marketing

Vsebinski marketing deloma uvrščamo v spletni marketing in tudi obratno. Pri spletnem marketingu skušamo predvsem določiti taktično uporabo spletnih mest za namene vsebinskega marketinga – blog, obvestila za javnost, novice, publikacije, ali kakšne druge vsebine.

Osnovna stran

že od 249

Osnovna stran: kontaktni obrazec, CMS za urejanje vsebine, do 5 podstrani.

Zahtevna stran

že od 399

Zahtevna stran: 2 dodatna modula, CMS za urejanje vsebine, do 15 podstrani, mobilna verzija.

Napredna stran

že od 699

Naprednejša stran : 3 dodatni moduli, 2 dodatna jezika. CMS za urejanje vsebine, do 20 podstrani, mobilna verzija.

Kontakt


Matjaž Prijatelj A.MIGO s.p.
Med ogradami 40, 5250 Solkan
Slovenija

Tel: 040 241 551
Email: info@a.migo.si
Davčna številka: 31996396
Davčni zavezanec: NE
TRR: SI56 1010 0005 4163 146